Allahindlus!

Zbog Classic rullsuusad

239.00 293.00 

Väga stabiilsed klassika-rullsuusad, amortiseerivad rattahargid, soonega rattad.

Tootekood: FFSCL Kategooria: Silt:

Kirjeldus

Innovatiivsed klassika-rullsuusad, millel sõitmine on ülimalt stabiilne ja mugav amortiseerivate rattaharkide ja kahe toetuspunktiga rataste tõttu. Suusad on kerged, hästijuhitavad ja sobivad igal tasemel suusatajatele.

Tule ja proovi! Seda mudelit on võimalik eelneval kokkuleppel Tartus proovida. Palun saada sooviavaldus ja paku oma aeg e-kirja teel. Proovisuuskadel on NNN-klambrid.

Nende rullsuuskade peamiseks eripäraks on metallivaba ühendus rataste ja raami vahel. Rattahargid kinnituvad alumiiniumist raamile vulkaniseeritud kummiriba kaudu ilma ühegi poldi vm jäiga kinnitusvahendita. See summutab teekattest tulenevat vibratsiooni, teeb sõidu mugavamaks ja lumesuusaga sarnasemaks, parandab suusataja kestvusvõimet ja hoiab liigeseid. Kummiühendus on tugev ja vastupidav.

Rattad on mahuka alumiiniumrummuga, mis jahutab ratast liigset soojust juhtides. Selle tulemusena paraneb oluliselt rataste kummist veerepinna kulumiskindlus ning rullsuuskade eluiga on pikem. Rattad on saadaval kiirusega, mis on võrreldav keskmise lumel suusatamise kiirusega. Need on pisut aeglasemad kui teiste tootjate nr 2 rattad, kuid väga realistliku treeningkiirusega. Rattad on kahekihilisest kummist, mille välimine osa on sama kulumiskindlast segust nagu veoautode rehvid. Sisemine, pehmem kummisegu on kõvadusega 48A; välimine, kulumiskindel osa kõvadusega 78A. Kahekihiline veerepind on elastne, kuid samas kulumiskindel. 2022. aasta mudelil on uued edasiarendatud rattad, mis on sama stabiilsed, kuid pakuvad seejuures veelgi paremat haardumist ja nendega on lihtsam kurve võtta. Pehme oranž kummirõngas (soovi korral eemaldatav) täidab soone, et miski sinna kinni ei jääks.

Klassikatehnika mudelil on ainulaadne kahe toetuspinnaga ratas, mis jaotab suusaja keharaskuse kahele eraldi maaga kontaktis olevale rattaosale. Selle tulemusena on suusad ülimalt stabiilsed ega uju. Suusatajate sõnul on tunnetus sarnane talvel suusajäljes sõitmisega. Suusad veerevad kindlalt otse ja nende asendit ei pea jalas pidevalt korrigeerima, võimaldades keskenduda eelkõige suusatamisele. Uus suusk ei ole sõidutehniliselt nõudlik ning pakub lihtsat ja mugavat sõidukogemust igal tasemel rullsuusahuvilisele nii paaris- kui vahelduvtõukelises sõiduviisis. Selline tehniline lahendus võimaldab rataste mõõtmeid väiksena hoida, parandades samas juhitavust, stabiilsust ja vähendades kaalu. Rullsuusapaar kaalub alla kahe kilo. Ratas vähendab vesiliu riski minimaalseks. Suuskadega võib muretult läbi veeloikude sõita. Kõik suuskadel kasutatavad laagrid on hooldusvabad ja veekindlad ning suusatajat kaitsevad efektiivsed porikaitsed, mis on igal paaril standardvarustuses.

Kaal: 1970 g / paar
Pikkus: 720 mm
Raamimaterjal: alumiinium
Rattamaterjal: kummi
Ratta laius: 43 mm
Ratta läbimõõt: 73 mm
Veeretakistus (kiirus): keskmine (pisut aeglasem kui nr 2)
Porikaitsed: jah

Nevene rullsuusatestide kokkuvõtei: Tavapäraselt on kerged rullsuusad jäigad ja nõuavad head tasakaalutunnetust, elastsed ja mugavad rullsuusad on jällegi rasked või on neid raske kontrollida. Nendesse suuskadesse on head omadused kokku pandud ja see on turul unikaalne. Need on samaaegselt stabiilsed, kerged ja mugavad. Stabiilsus tuleneb väga konkreetse loomuga ratastest. Suusataja keharaskus jaguneb soone tõttu kahele rattaosale, mis tähendab, et suusataja toetub ühel jalal seistes neljale tugipunktile kahe asemel. Lisaks on rattad jäigad ega ”uju” nagu pehmed kummirattad. Rullsuuskade kiirus on tootja andmetel nr 2. Meie kogemuse järgi on kiirus pisut aeglasem kui nt Elpexi ja IDT nr 2. See on hea, sest kiirus on lumelähedasem st sama energiakuluga läbitakse sama pikk distants nagu keskmiselt talvel. Eelkõige kergete rataste ja rattahargi metallkinnituste puudumise tõttu on need rullsuusad tervikuna kerged ja hea kaalujaotusega (ei pendelda jalas). Seda laadi rullsuuskadega oleks ebamugav sõita, kui ei oleks hästi läbimõeldud sõitu pehmendavat süsteemi. Suusataja seisab raamil, mis on ratastega ühendatud ainult kummiribade kaudu. Tundub, et kummi jäikus on hästi valitud. Sõit on pehme, kuid ei saa öelda, et konarlusi üldse ei tajuks. Samas tundub raam tõukel parajalt pehme, väga hea kuni 90 kg sõitjale. Kui traditsioonilised klassikasuusad on jäiga alumiiniumraamiga, mida kompenseerivad pehmed kummirattad, siis neil on vastupidi – jäiku rattaid kompenseerib pehme raam. Selle lähenemise peamine eelis ongi just stabiilsus. Rattad veerevad otse, nendel on kerge püsida ja vahelduvtõukelises sõiduviisis kulgedes on kindel tunne. Tulles tavalistelt klassikarullsuuskadelt, on allamäge sõitmine esimesel paaril korral natuke võõras, sest suusad käituvad teisiti. Ümara profiili ja paksu elastse kummikihiga tavaliste rullsuuskade rattad võimaldavad allamäge kurve võttes lihtsasti kandil püsida ja isegi vaid keha kallutades suuski juhtida. Nendel suuskadel kaldub küll raam keha järgi, kuid rattad hoiavad algset asendit ega ”kandi” nii kergesti. Raskuse kandile viimiseks tuleb julgemini küljele kalduda. Nö sahka pidurdamine on tava-rullsuusast natuke keerukam, kuid siiski igati tehtav. Nende eripäradega harjub kiiresti ära ja hiljem tava-rullsuusale astudes on omakorda harjumatu tunne. Nevene annab väga kõrge hinnangu ning soovitab neid igal tasemel ja vanuses suusatajatele. Ideaalne valik algajatele. Enam kui 90 kg kaaluvad sõitjad võiksid eelistada mõnd jäigema raamiga mudelit.

Lisainfo

Suusasidemed

ei soovi, NNN Rottefella Rollerski, NNN Prolink Pro, SNS Pilot Sport, NIS-plaadid