Ostutingimused

E-poe kaudu osta on lihtne - vali kaup välja ning vajuta nupule Lisa ostukorvi. Toode lisandub Ostukorvi. Kui soovid osta sama kaupa mitu ühikut, siis muuda kogust vastavas Ostukorvi lahtris, mille järel vajuta kindlasti nupule Värskenda. Mine julgelt tagasi kaupu valima, kuni kõik soovitu on korvis. Kui oled midagi ülemäärast Ostukorvi paigutanud, siis saad selle sealt eemaldada, vajutades toote järel Kustuta. Kui oled kõik soovitud kaubad Ostukorvi pannud, vajuta Järgmine.

Avaneb Tellimisvorm. Nüüd sisesta kõik küsitud andmed, mis on vajalikud Sinuga kontakteerumiseks ja kauba kohale toimetamiseks. Aadressi ridadele kirjuta POSTIaadress, kuhu saab tellitud kauba saata. Palun sisesta ka oma postiindeks. Kui Sa ei tea oma õiget postiindeksit, siis selle saad välja otsida Omniva internetiaadressilt www.omniva.ee. Ära unusta kontaktandmetele lisamast ka oma kehtivat e-posti aadressi, mille kaudu võetakse Sinuga võimalikult kiiresti ühendust. Lahter Selgitus / kommentaar on selleks, kui soovid oma tellimust täpsustada või midagi kättetoimetamise kohta lisada. Kui tahaksid kauba arvet kellegi teise nimele, siis palun pane ka need andmed siia lahtrisse kirja.

Saatmis- ja makseviisi tabelis saad valida, kas soovid kaubale Nevene Tartu poodi (Tuglase 2) ise järele tulla või soovid, et saadame kauba Sinuni. Viimasel juhul vali sobiv transpordiviis. NB! Toodud transpordihinnad on keskmised orientiirid, mis ei pruugi olla lõplikud! Saatmiskulu sõltub suurel määral tellitud kauba kaalust ja mõõtmetest. Täpsem saatekulu suurus arvutatakse vastavalt teenusepakkujate hinnakirjadele ning see kajastub Sulle saadetaval arvel. Palun tutvu saatmistingimuste, hindade ja võimalike sihtkohtadega vastavate teenusepakkujate kodulehel. Nevene OÜ ei võta endale mingit vastutust teenusepakkujate hinna- või saatmistingimuste muutuste osas.

Nevene.ee lehel ostmise lõpetuseks vajuta Saada tellimus. Kui ekraanile ilmub teade Sinu tellimus on salvestatud ja saadetud. Täname!, siis on kõik korras ja võid vastust ootama jääda. Sinuga võetakse ühendust nii kiiresti kui võimalik, hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. NB! Kui tellimuse saatmine tehnilistel põhjustel ei õnnestu, siis palun saada oma tellimus e-kirja teel - info(a)nevene.ee. Kui Sinuga ei ole hiljemalt 2 tööpäeva jooksul ühendust võetud või Sa ei ole kindel, kas tellimus ikka sai edastatud, siis palun saada samuti meile e-kiri.

Kõik e-poes toodud hinnad on koos käibemaksuga (20%). Pärast tellimuse saatmist vormistatakse elektrooniline arve, mis saadetakse Sinu poolt sisestatud e-posti aadressile. Kui kõik sobib, siis palun kanna summa Nevene OÜ arveldusarvele. Nii pea kui summa on laekunud, paneme kauba teele. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Sul õigus ette tasuda ka vaid pool tasumisele kuuluvast summast. Sel juhul tuleb teine pool tasuda koheselt kauba kättesaamise järel. Kõiki müüki puudutavaid teemasid käsitletakse vastavalt Võlaõigusseadusele.

E-poest tellitud kauba tagastamiseks on vastavalt seadusandlusele aega 14 päeva alates kauba kättesaamisest. Kui soovid kaupa tagastada, siis palun kindlasti teavita oma soovist juba ette. Vastasel juhul ei tea me kaupa tagasi oodata ja raha tagastamine võib viibida. Toote tagastamisega seotud saatmiskulud tasub kauba ostja! Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kaubandusliku välimusega ja kasutamata.

Kauba garantii, tagastamise jm ostu-müüki puudutavas juhindume Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest.

Kõik e-poes toodud tootepildid on illustreeriva tähendusega. Müügilolev kaup võib pildil toodust erineda oma väljanägemise või pakendikujunduse poolest. Nevene OÜ ei garanteeri kõigi e-poes toodud kaupade saadavust. Kui soovitud kaupa laos ei ole ning tellida ei saa, siis antakse sellest tellimisjärgselt teada.

Igasuguste küsimuste ja kokkulepete soovidega palun saata e-kiri aadressile info(a)nevene.ee.

Meeldivat ostmist!